Zawsze chcieliście wypróbować Carusel Ads lub Canvas, ale wydawało Wam się, że jest to bardzo skomplikowane? Co więcej podgląd reklamy w Facebook Ads nie zachęcał?
Teraz możecie zrobić ogromny krok do przodu(lub chociaż kroczek) z nowym narzędziem: Creative Hub.

Czym jest narzędzie Facebooka?

Na samym początku korzystać z Creative Hub mogły jedynie agencje. Jednak w wakacje tego roku portal społecznościowy zapowiedział znaczącą zmianę – otwarcie narzędzia dla wszystkich. Dzięki temu możemy nasze działania reklamowe sprawdzić przed wdrożeniem – zobaczyć jak wyglądają. Co więcej, możemy taki mockup wysłać sobie na telefon i zobaczyć jak wygląda w warunkach „na żywo”, oczywiście wszystko działa „automagicznie”.

Dodatkowym atutem jest zakładka „Get Inspired”, gdzie marketerzy mogą zobaczyć przykłady różnych działań z wykorzystaniem różnych formatów facebookowych.

CreativeHub-facebook

Czy warto się w to bawić? Moim zdaniem tak. Możliwości jest znacznie więcej niż w Facebook Ads lub nawet Power Editorze. W Creative Hub największym plusem jest możliwość dzielenia się gotowymi mockapami z dowolnymi osobami, a to już jest funkcja ekskluzywna dla tego narzędzia. Wprawdzie nie jest nic innowacyjnego i przynzam, że dotychczas używałem czegoś innego to i tak tutaj kusi mnie opcja prostego dzielenia się przygotowanymi reklamami.

Tutaj zaczniecie swoją przygodę: https://www.facebook.com/ads/creativehub/ 

Źródło: Facebook

Chcesz więcej takich wpisów? Nie przegap żadnego i zapisz się na newsletter(obiecuję, bez spamu 😉 )

[wysija_form id=”1″]